Aktualności

Ogłoszenie o zamówieniu

str. 1
Cieszyn, dnia 31.01.2012r.
ZP.272.1.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych
dnia 31.01.2012r. pod numerem: 29474-2012
ZAMAWIAJĄCY (art. 41 pkt 1), 3) uPzp)
Zespół Szkół Rolniczych w Międzyświeciu, ul. Malinowa 10, 43-430 Skoczów, woj. śląskie, tel. 033 8533766.
Prowadzący postępowanie:
Starostwo Powiatowe w Cieszynie – Biuro Zamówień Publicznych
43-400 Cieszyn, ul. Bobrecka 29
tel: (033) 4777-144
fax: (033) 4777-333
strona internetowa: www.powiat.cieszyn.pl
OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA (art. 41 pkt 2) uPzp)
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej 200.000 euro.
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA WRAZ Z INFORMACJĄ O OFERTACH CZĘŚCIOWYCH, WARIANTOWYCH, UMOWIE RAMOWEJ, DYNAMICZNYM SYSTENMIE ZAKÓPÓW, AUKCJI ELEKTRONICZNEJ ORAZ ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH (art. 41 pkt 4, 5), 12)-15) uPzp)
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przeprowadzenie kursów zawodowych z przedmiotów zawodowych dla klas wielozawodowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia pn. „Zestawienie zawodów i liczby uczniów kształcących się w klasach wielozawodowych w roku szkolnym 2011/2012”.
2. Szkolenia muszą być przeprowadzone zgodnie z przepisami nauczania dla poszczególnych zawodów oraz muszą być przeprowadzone na terenie Powiatu Cieszyńskiego
3. Wspólny słownik zamówień CPV: 80.00.00.00-4 usługi edukacyjne i szkoleniowe
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych.
5. Zamawiający nie zamierza: zawierać umowy ramowej, ustanawiać dynamicznego systemu zakupów oraz wybierać oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 uPzp.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA (art. 41 pkt 6) uPzp)
Niezwłocznie od dnia podpisania umowy do 18.05.2012r.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU OCENY DOKONYWANIA SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW (art. 41 pkt 7) uPzp)
str. 2
1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 uPzp, tj:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca winien posiadać dokument potwierdzony wpisami do właściwego rejestru Placówek Kształcenia Ustawicznego lub rejestru Placówek Doskonalenia Zawodowego prowadzonych przez organy właściwe ze względu na siedzibę Wykonawcy lub innych dokument wystawionych przez organy do tego uprawnione uprawniający do świadczenia usług szkoleniowych objętych zakresem zamówienia.
b) posiadają wiedzę i doświadczenie - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać
c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.
d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.
2. Zamawiający będzie oceniał powyższe warunki na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta musi być zgodna ze wszystkimi wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz uPzp.
3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą wg formuły spełnia – nie spełnia.
4. Nie spełnienie warunków udziału w postępowaniu, skutkuje wykluczeniem Wykonawcy i odrzuceniem oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 uPzp.
5. Na ofertę winny składać się następujące dokumenty i załączniki:
1) formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ,
2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust 1 uPzp - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ,
3) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 uPzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych Wykonawca winien złożyć oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 uPzp,
4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
5) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
str. 3
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
6) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ,
7) dokument potwierdzający wpis do właściwego rejestru Placówek Kształcenia Ustawicznego lub Placówek doskonalenia zawodowego prowadzonych przez organy właściwe ze względu na siedzibę Wykonawcy lub inne dokumenty poświadczające, iż Wykonawca posiada uprawnienia do przeprowadzania kursów w zakresie objętym zamówieniem,
8) dokumenty w zakresie umocowania prawnego do podpisywania oferty, zgodnie z pkt 10.7 SIWZ,
9) jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy do wykonania część usługi powinien on złożyć oświadczenie Wykonawcy o zakresie usług do wykonania przez Podwykonawcę zgodnie z załącznikiem Nr 4 SIWZ.
6. Postanowienia dotyczące wnoszenia ofert wspólnie przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja/spółki cywilne):
1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów, winno być dołączone do oferty;
2) oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika; oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt 5. ppkt 2), 3), 4), 5) dla każdego z partnera osobno, pozostałe składane są wspólnie.
7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 5. ppkt. 3), 4), 5) Wykonawca składa dokumenty potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
INFORMACJE NA TEMAT WADIUM (art. 41 pkt 8) uPzp)
Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE (art. 41 pkt 9) uPzp)
Cena – 100 %
str. 4
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT (art. 41 pkt 10 uPzp)
Oferty należy składać do: 08.02.2012r. do godz. 9:00
miejsce: Kancelaria Ogólna Starostwa Powiatowego w Cieszynie, 43-400 Cieszyn, ul. Bobrecka 29.
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ (art. 41 pkt 11 uPzp)
Składający ofertę pozostaje z nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Z up. Dyrektora Zespołu Szkół
Rolniczych w Międzyświeciu
Kierownik Biura Zamówień Publicznych
Starostwa Powiatowego w Cieszynie
/---/
Gabriela Sztuchlik

Załączniki

Rejestr zmian

Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Jan Delong
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 01 lutego 2012 13:53
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jan Delong
Ilość wyświetleń: 1361
01 lutego 2012 13:55 (Jan Delong) - Dodanie załącznika [ogloszenie_o_zamowieniu.pdf] do dokumentu.
01 lutego 2012 13:53 (Jan Delong) - Dodanie dokumentu.