Aktualności

Ogłoszenie nabór na stanowisko: Sekretarz szkoły

OGŁOSZENIE

 

 

Dyrektor Zespołu Szkół Przyrodniczo-Technicznych w Międzyświeciu ogłasza nabór na stanowisko:

Sekretarz szkoły

 

liczba lub wymiar etatu:             1,00 etatu prowadzonego w drodze postępowania konkursowego

miejsce wykonywania pracy:             Zespół Szkół Przyrodniczo-Technicznych w Międzyświeciu, ul. Malinowa 10

 

 

Główne obowiązki:

1.      Dokonywanie operacji kasowych na podstawie dowodów sprawdzonych pod względem merytorycznym
         i formalno – rachunkowym i zatwierdzonych do wypłaty;

2.      Pobieranie pieniędzy z banku;

3.      Przyjmowanie i rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących;

4.      Bieżące załatwianie spraw uczniowskich, a w szczególności:

a)      przygotowywanie i wydawanie legitymacji szkolnych i ich prolongata,

b)     przygotowywanie zaświadczeń na potrzeby różnych instytucji,

c)      występowanie o odpisy arkuszy ocen,

d)     przygotowywanie odpisów arkuszy ocen,

e)      sporządzanie i wydawanie duplikatów świadectw i innych dokumentów,

5.      Przyjmowanie i przechowywanie dokumentacji kandydatów do szkół wchodzących w skład Zespołu Szkół
         Przyrodniczo-Technicznych w Międzyświeciu; 

6.      Prowadzenie ewidencji i dokumentacji świadectw ukończenia szkoły,

7.      Zabezpieczenie i przechowywanie pieczęci urzędowych;

8.      Obsługa Systemu Informacji Oświatowej;

9.      Obsługa programu VULCAN Sekretariat i e-dziennika ;

10.  Prowadzenie księgi uczniów

 

 

Wykształcenie: minimum średnie

 

Wymagania konieczne:

1.       obywatelstwo polskie

2.   posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

3.   nie była karana za przestępstwa popełnione umyślnie,

4.       nie była prawomocnie skazana za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa karno-skarbowe.

 

 

Wymagania pożądane:

a)      dyspozycyjność,

b)      umiejętność pracy w zespole,

c)      znajomość programu Vulcan Sekretariat, e-dziennik, SIO

d)      biegła obsługa komputera w tym dobra znajomość pakietu MS Office, Internetu, obsługi poczty elektronicznej,

e)      swobodna umiejętność obsługi urządzeń biurowych oraz łatwość w redagowaniu pism urzędowych.

 

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  a) list motywacyjny, życiorys kandydata (CV).

  c) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za przestępstwa popełnione  

      umyślnie.

  e) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.

  f)  kopię dowodu osobistego.

  g) oświadczenie o stanie zdrowia, potwierdzające możliwość podjęcia pracy na w/w stanowisku.

 

 

List motywacyjny powinien zawierać klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.”

 

 

Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „OFERTA ZATRUDNIENIA – Sekretarz szkoły do dnia: 21 listopada 2014r., adres: Zespół Szkół Przyrodniczo-Technicznych w Międzyświeciu ul. Malinowa 10 43-430 Międzyświeć.

 

Inne informacje: Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy wstępnej. Oferty odrzucone i nie odebrane w ciągu 10 dni od zakończenia procesu rekrutacyjnego zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 033 853 37 66.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 06 listopada 2014 22:31
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jan Delong
Ilość wyświetleń: 1001
06 listopada 2014 22:34 (Jan Delong) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
06 listopada 2014 22:33 (Jan Delong) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
06 listopada 2014 22:32 (Jan Delong) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)