Dyrektor Zespołu Szkół Przyrodniczo-Technicznych w Międzyświeciu ogłasza nabór na stanowisko:
Sekretarz szkoły
liczba lub wymiar etatu: 1,00 etatu prowadzonego w drodze postępowania konkursowego
miejsce wykonywania pracy: Zespół Szkół Przyrodniczo-Technicznych w Międzyświeciu, ul. Malinowa 10
Główne obowiązki:
1. Dokonywanie operacji kasowych na podstawie dowodów sprawdzonych pod względem merytorycznym
i formalno – rachunkowym i zatwierdzonych do wypłaty;
2. Pobieranie pieniędzy z banku;
3. Przyjmowanie i rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących;
4. Bieżące załatwianie spraw uczniowskich, a w szczególności:
a) przygotowywanie i wydawanie legitymacji szkolnych i ich prolongata,
b) przygotowywanie zaświadczeń na potrzeby różnych instytucji,
c) występowanie o odpisy arkuszy ocen,
d) przygotowywanie odpisów arkuszy ocen,
e) sporządzanie i wydawanie duplikatów świadectw i innych dokumentów,
5. Przyjmowanie i przechowywanie dokumentacji kandydatów do szkół wchodzących w skład Zespołu Szkół
Przyrodniczo-Technicznych w Międzyświeciu;
6. Prowadzenie ewidencji i dokumentacji świadectw ukończenia szkoły,
7. Zabezpieczenie i przechowywanie pieczęci urzędowych;
8. Obsługa Systemu Informacji Oświatowej;
9. Obsługa programu VULCAN Sekretariat i e-dziennika ;
10. Prowadzenie księgi uczniów
Wykształcenie: minimum średnie
Wymagania konieczne:
1. obywatelstwo polskie
2. posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
3. nie była karana za przestępstwa popełnione umyślnie,
4. nie była prawomocnie skazana za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa karno-skarbowe.
Wymagania pożądane:
a) dyspozycyjność,
b) umiejętność pracy w zespole,
c) znajomość programu Vulcan Sekretariat, e-dziennik, SIO
d) biegła obsługa komputera w tym dobra znajomość pakietu MS Office, Internetu, obsługi poczty elektronicznej,
e) swobodna umiejętność obsługi urządzeń biurowych oraz łatwość w redagowaniu pism urzędowych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
a) list motywacyjny, życiorys kandydata (CV).
c) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za przestępstwa popełnione
umyślnie.
e) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
f) kopię dowodu osobistego.
g) oświadczenie o stanie zdrowia, potwierdzające możliwość podjęcia pracy na w/w stanowisku.
List motywacyjny powinien zawierać klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.”
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „OFERTA ZATRUDNIENIA – Sekretarz szkoły do dnia: 21 listopada 2014r., adres: Zespół Szkół Przyrodniczo-Technicznych w Międzyświeciu ul. Malinowa 10 43-430 Międzyświeć.
Inne informacje: Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy wstępnej. Oferty odrzucone i nie odebrane w ciągu 10 dni od zakończenia procesu rekrutacyjnego zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 033 853 37 66.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Zespół Szkół Przyrodniczo - Technicznych w Międzyświeciu