Przetargi

Przetarg nieograniczony ponizej 193 000 Euro na przeprowadzenie kursów z przedmiotów zawodowych dla klas wioelozawodowych

str. 1
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW
ZAMÓWIENIA W TRYBIE
PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
PONIŻEJ 193.000 EURO NA:
Przeprowadzenie kursów z przedmiotów zawodowych dla klas wielozawodowych
ZAMAWIAJĄCY: ZESPÓŁ SZKÓŁ ROLNICZYCH W MIĘDZYŚWIECIU
PROWADZĄCY POSTĘPOWANIE: STAROSTWO POWIATOWE W CIESZYNIE – BIURO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
str. 2
Spis treści:
1. Informacje o Zamawiającym.
2. Tryb udzielenia zamówienia.
3. Opis przedmiotu zamówienia.
4. Termin wykonania zamówienia.
5. Warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
6. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu.
7. Opis sposobu porozumiewania się zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.
8. Wymagania dotyczące wadium.
9. Termin związania ofertą.
10. Opis sposobu przygotowania oferty.
11. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
12. Sposób obliczenia ceny.
13. Opis kryterium oceny ofert, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert.
14. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
15. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
16. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
17. Środki odwoławcze przysługujące wykonawcom w toku postępowania przetargowego.
18. Opis części zamówienia.
19. Maksymalna liczba Wykonawców, z którymi Zamawiający zawrze umowę ramową, jeżeli przewiduje zawarcie umowy ramowej.
20. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających.
21. Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe, jeżeli zamawiający dopuszcza ich składanie.
22. Adres poczty elektronicznej lub strony internetowej zamawiającego, jeżeli Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się droga elektroniczną.
23. Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą, jeżeli zamawiający przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
24. Informacje o aukcji elektronicznej.
25. Informacje dot. wysokość zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
26, 27 Informacje dot. podwykonawców.
28. Istotne zmiany postanowień zawartej umowy wynikające z art. 144 ust. 1 uPzp.
W ZAŁĄCZENIU:
1. Formularz ofertowy.
2. Oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 1a do niniejszej SIWZ.
3. Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej SIWZ.
4. Oświadczenie o podwykonawcach załącznik nr 3.
5. Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4
str. 3
ZP.272.7.11
1. INFORMACJE O ZAMAWIAJĄCYM (art. 36 ust. 1 pkt 1) uPzp)
Zamawiającym jest:
Zespół Szkół Rolniczych w Międzyświeciu, ul. Malinowa 10, 43-430 Skoczów
Prowadzący postępowanie:
Starostwo Powiatowe w Cieszynie – Biuro Zamówień Publicznych
43-400 Cieszyn, ul. Bobrecka 29
tel: (033) 4777-144
fax: (033) 4777-333
strona internetowa: www.powiat.cieszyn.pl
2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA (art. 36 ust. 1 pkt 2) uPzp)
2.1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej 193.000 euro.
2.2. Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego – art. 10 ust. 1 oraz art. 39-46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010, Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) zwanej dalej uPzp.
2.3. Specyfikację istotnych warunków zamówienia zwaną dalej SIWZ opracowano dla Wykonawców, uczestniczących w postępowaniu o zamówienie publiczne na podstawie przepisów uPzp.
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (art. 36 ust. 1 pkt 3) uPzp)
3.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przeprowadzenie kursów zawodowych z przedmiotów zawodowych dla klas wielozawodowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ „Zestawienie zawodów i liczby uczniów kształcących się w klasach wielozawodowych w roku szkolnym 2010/2011
3.2 Szkolenia muszą być przeprowadzone zgodnie z przepisami nauczania dla poszczególnych zawodów oraz muszą być przeprowadzone na terenie Powiatu Cieszyńskiego
3.3. Wspólny Słownik CPV: 80.00.00.00-4 usługi edukacyjne i szkoleniowe.
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA (art. 36 ust. 1 pkt 4) uPzp)
Niezwłocznie od dnia podpisania umowy do 13.05.2011r.
5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW (art. 36 ust. 1 pkt 5) uPzp)
5.1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1, tj:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca winien posiadać uprawnienia do świadczenia usług szkoleniowych objętych zakresem zamówienia. Uprawnienia winny być potwierdzone wpisami do właściwych rejestrów Placówek Kształcenia Ustawicznego lub rejestru Placówek Doskonalenia
str. 4
Zawodowego prowadzonych przez organy właściwe ze względu na siedzibę Wykonawcy lub innych dokumentów wystawionych przez organy do tego uprawnione potwierdzające uprawnienia Wykonawcy.
b) posiadają wiedzę i doświadczenie - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać
c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.
d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.
5.2. Wykonawca zgodnie z art. 26 ust 2b uPzp może polegać na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących ich stosunków.
5.2.1 Wykonawca winien w powyższej sytuacji udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, dlatego winien złożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
5.2.2 W przypadku gdy Wykonawca nie może przedstawić wymaganych przez Zamawiającego dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej, zobowiązany jest przedłożyć inny dokument wraz z uzasadnieniem braku możliwości przedłożenia wymaganego dokumentu.
5.3 Zamawiający będzie oceniał powyższe warunki na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt 6 niniejszej SIWZ. Oferta musi być zgodna ze wszystkimi wymogami SIWZ oraz uPzp.
5.4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą wg formuły spełnia – nie spełnia.
5.5. Nie spełnienie warunków udziału w postępowaniu, skutkuje wykluczeniem Wykonawcy i odrzuceniem oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 uPzp.
6. INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU (art. 36 ust. 1 pkt 6) uPzp)
6.1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1) formularz ofertowy - załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ,
2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej SIWZ,
3) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 uPzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych Wykonawca winien złożyć oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 uPzp;
4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
str. 5
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
5) dokument potwierdzający wpis do właściwego rejestru Placówek Kształcenia Ustawicznego lub Placówek doskonalenia zawodowego prowadzonych przez organy właściwe ze względu na siedzibę Wykonawcy lub inne dokumenty poświadczające, iż Wykonawca posiada uprawnienia do przeprowadzania kursów w zakresie objętym zamówieniem.
6) dokumenty w zakresie umocowania prawnego do podpisywania oferty, zgodnie z pkt 10.4 niniejszej SIWZ;
7) oświadczenie Wykonawcy o zakresie usług do wykonania przez Podwykonawcę zgodnie z załącznikiem Nr 3 SIWZ.
6.2. Postanowienia dotyczące wnoszenia ofert wspólnie przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja/spółki cywilne):
1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów, winno być dołączone do oferty;
2) oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika; oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt 6.1. ppkt 2),3), 4) dla każdego z partnera osobno, pozostałe składane są wspólnie.
6.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 6.1. ppkt. 3), 4) niniejszej SIWZ Wykonawca składa dokumenty potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
6.4. Nie złożenie jakiegokolwiek dokumentu z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 uPzp skutkuje wykluczeniem Wykonawcy i odrzuceniem oferty.
7.OPIS SPOSOBU POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIENWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI (art. 36 ust. 1 pkt 7) uPzp)
str. 6
7.1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Wykonawcy przekazują pisemnie do Biura Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Cieszynie.
7.2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą teleksu, telefaksu uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść została potwierdzona pismem.
7.3. Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się z Wykonawcą drogą elektroniczną.
7.4. Wykonawca może zwrócić się o wyjaśnienia treści SIWZ, zgodnie z art. 38 ust. 1 pkt 3 uPzp, nie później niż do 17.02.2011r. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert.
7.5. W przypadku przedłużenia terminu składania ofert nie wpływa on na przesunięcie terminu możliwości składania wyjaśnień do SIWZ.
7.6. Do porozumiewania się z Wykonawcami upoważniona jest:
- Gabriela Sztuchlik – Kierownik Biura Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Cieszynie tel. (033) 4777213.
8. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM (art. 36 ust. 1 pkt 8) uPzp)
Zamawiający nie wymaga składania wadium.
9. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ (art. 36 ust. 1 pkt 9) uPzp)
Składający ofertę pozostaje z nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
10. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY (art. 36 ust. 1 pkt 10) uPzp)
10.1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, sporządzając ją w języku polskim. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Wszystkie strony oferty powinny być trwale spięte (zszyte), w sposób zapobiegający dekompletacji zawartości oferty, a każda zapisana strona ponumerowana. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
10.2. Treść oferty musi odpowiadać SIWZ. Oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki określone w pkt 6 SIWZ.
10.3. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.
10.4. Oferta oraz załączone do niej oświadczenia i załączniki winny być podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy zgodnie z umocowaniem prawnym wynikającym z odpisu lub wyciągu właściwego rejestru, ewidencji działalności gospodarczej albo z umowy. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego swoje uprawnienia.
10.5. Dokumenty mogą być dostarczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający w celach porównawczych może zażądać przedstawienia oryginałów dokumentów.
10.6. Informacje zawarte w ofercie, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, muszą być oznaczone klauzulą: „Dokument stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji” i wydzielone w formie załącznika.
10.7. Dokumenty napisane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzone i podpisane przez Wykonawcę.
str. 7
11. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT (art. 36 ust. 1 pkt 11) uPzp)
11.1. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Starostwie Powiatowym w Cieszynie, ul. Bobrecka 29 w Kancelarii Ogólnej do dnia 23.02.2011r. do godz. 900.
11.2. Ofertę należy składać w nieprzejrzystym, trwale zamkniętym opakowaniu lub kopercie, przy czym opakowanie lub koperta powinna być opisana: NIE OTWIERAĆ – KURSY PRZEDMIOTÓW ZAWODOWYCH
11.3. Koperty, które nadejdą drogą pocztową w naruszonych lub niezamkniętych opakowaniach zewnętrznych będą traktowane jako odtajnione i zostaną zwrócone Wykonawcom bez rozpatrzenia.
11.4. Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Cieszynie, ul. Bobrecka 29 pok. 200 o godz. 930 w dniu 23.02.2012r.
11.6. Otwarcie ofert jest jawne i następuje bezpośrednio po upływie terminu do ich składania, z tym, że dzień, w którym upływa termin składania ofert jest dniem ich otwarcia. Wykonawcy nie mają obligatoryjnego obowiązku obecności przy otwieraniu ofert.
12. SPOSÓB OBLICZENIA CENY (art. 36 ust. 1 pkt 12) uPzp)
12.1. Cenę oferty należy obliczyć uwzględniając wszystkie koszty związane z realizacją kompletnego zamówienia, zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
Cenę stanowi iloczyn ceny za przeszkolenie 1 ucznia i ilość wszystkich uczniów tj 348. Cena za przeszkolenie jednego ucznia winna zawierać wszystkie koszty związane z jego przeszkoleniem.
12.2. Cenę należy przedstawić w złotych polskich liczbowo i słownie w „Formularzu ofertowym” stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ.
12.3. Zamawiający określa, że wynagrodzenie będzie wynagrodzeniem ryczałtowym i nie może ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy. Za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie w kwocie odpowiadającej cenie podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
13. OPIS KRYTERIUM OCENY OFERT, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OCENY OFERT (art. 36 ust. 1 pkt 13) uPzp)
13.1. Oferty zostaną uznane za spełniające wymagania i przyjęte do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli oferty:
a) zostały złożone w określonym przez Zamawiającego terminie,
b) co do treści spełnia wymagania określone niniejszą SIWZ.
13.2. Kryterium wyboru oferty: Cena – 100%
13.3. Sposób oceny ofert:
cena najtańszej oferty
K1= 100 * ---------------------------
cena danej oferty
gdzie:
K1 – tj. badana oferta.
13.4. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nieodrzuconych, wyłącznie na podstawie ww. kryterium oceny ofert, przez co należy rozumieć ofertę, która
str. 8
uzyska największą liczbę punktów w kryterium ceny.
14. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO (art. 36 ust. 1 pkt 14) uPzp)
14.1 Z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa. Termin zawarcia umowy zostanie bezpośrednio uzgodniony z Wykonawcą uwzględniając termin na wniesienie odwołania.
14.2 Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny, chyba, że zachodzą przesłanki o których mowa w art. 93 ust. 1 uPzp.
14.3 W celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawca ma dopełnić następujących formalności:
- przedłożyć umowę konsorcjum lub spółki cywilnej w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia,
- przedłożyć umowę z podwykonawcami w przypadku realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy podwykonawców.
15. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY (art. 36 ust. 1 pkt 15) uPzp)
Zamawiający nie wymaga wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
16. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWARTEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO (art. 36 ust. 1 pkt 16) uPzp)
16.1. Zamawiający może naliczyć następujące kary umowne:
a) w przypadku rozwiązania umowy z przyczyn, za które odpowiada Wykonawca w wysokości 20% wynagrodzenia umownego,
b) za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu zamówienia w wysokości 0,2% wynagrodzenia brutto za każdy kalendarzowy dzień zwłoki, lecz nie więcej niż 10% wartości umownej zamówienia. Dalsza zwłoka upoważnia Zamawiającego do zastosowania kary umownej w wysokości 20% wynagrodzenia umownego.
16.2. Zamawiający ma prawo dochodzić odszkodowania uzupełniającego do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody.
16.3. Wykonawca upoważni Zamawiającego do potrącenia należnych kar z każdej należności Wykonawcy.
17. ŚRODKI ODWOŁAWCZE PRZYSŁUGUJĄCE WYKONAWCOM W TOKU POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO (art. 36 ust. 1 pkt 17) uPzp)
Wykonawcom, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych przysługują środki ochrony prawnej na zasadach określonych w Dziale VI Prawa zamówień publicznych – “Środki ochrony prawnej”.
str. 9
18. OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA (art. 36 ust. 2 pkt 1) uPzp)
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
19. MAKSYMALNA LICZBA WYKONAWCÓW, Z KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY ZAWRZE UMOWĘ RAMOWĄ, JEŻELI PRZEWIDUJE ZAWARCIE UMOWY RAMOWEJ (art. 36 ust. 2 pkt 2) uPzp)
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
20. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH (art. 36 ust. 2 pkt 3) uPzp)
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 uPzp.
21. OPIS SPOSOBU PRZEDSTAWIANIA OFERT WARIANTOWYCH ORAZ MINIMALNE WARUNKI, JAKIM MUSZĄ ODPOWIADAĆ OFERTY WARIANTOWE, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA ICH SKŁADANIE (art. 36 ust. 2 pkt 4) uPzp)
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
22. ADRES POCZTY ELEKTRONICZNEJ LUB STRONY INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA SPOROZUMIEWANIE SIĘ DROGA ELEKTRONICZNĄ (art. 36 ust. 2 pkt 5) uPzp)
Na podstawie art. 27 ust. 1 uPzp Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się drogą elektroniczną.
23. INFORMACJE DOTYCZĄCE WALUT OBCYCH, W JAKICH MOGĄ BYĆ PROWADZONE ROZLICZENIA MIĘDZY ZAMAWIAJĄCYM A WYKONAWCĄ, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE ROZLICZENIA W WALUTACH OBCYCH (art. 36 ust. 2 pkt 6 ) uPzp)
23.1 Zamawiający nie przewiduje możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych.
23.2 Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich/PLN.
24. JEŻELI ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE AUKCJĘ ELEKTRONICZNĄ (art. 36 ust. 2 pkt 7) uPzp):
a) informację o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej: Nie dotyczy.
b) wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji Wykonawców, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Nie dotyczy.
c) informację, które spośród kryteriów oceny ofert będą stosowane w toku aukcji elektronicznej: Nie dotyczy.
25. WYSOKOŚĆ ZWROTU KOSZTÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE ICH ZWROT (art. 36 ust. 2 pkt 8) uPzp)
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 uPzp.
str. 10
26. Na podstawie art. 36 ust. 4 i 5 uPzp Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia (wraz z podaniem jej wartości), której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
27. Na postawie art. 36 ust. 5 Zamawiający nie określa, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcy.
28. ISTOTNE ZMIANY POSTANOWIEŃ ZAWARTEJ UMOWY wynikające z art. 144 ust. 1 uPzp.
28.1 Zamawiający nie przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy.
Z up. Dyrektora Zespołu Szkół
Rolniczych w Międzyświeciu
Kierownik Biura Zamówień Publicznych
Starostwa Powiatowego w Cieszynie
/---/
Gabriela Sztuchlik

Załączniki

Rejestr zmian

Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Jan Delong
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 15 lutego 2011 17:03
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jan Delong
Ilość wyświetleń: 1558
15 lutego 2011 17:15 (Jan Delong) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_4.pdf] do dokumentu.
15 lutego 2011 17:14 (Jan Delong) - Dodanie załącznika [zalaczniki_nr_1_1a_2_3.pdf] do dokumentu.
15 lutego 2011 17:14 (Jan Delong) - Dodanie załącznika [siwz.pdf] do dokumentu.